نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد
سرخط خبرها

ساعت بازی استقلال و فجر+ ترکیب آبی‌پوشان در روز غیبت مرادمند و یزدانی

  • کد خبر: ۱۰۰۱۰۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
ساعت بازی استقلال و فجر+ ترکیب آبی‌پوشان در روز غیبت مرادمند و یزدانی
تیم‌های فوتبال استقلال و فجر سپاسی شیراز باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس استقلال امشب از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی پذیرای فجرشهیدسپاسی شیراز خواهدبود. آبی‌های تهران در شرایطی باید به مصاف رقیب شیرازی بروند که با توجه به صحبت‌های فرهاد مجیدی، حق استفاده از سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را ندارند.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال هم با توجه به اتفاقات رخ داده در تمرین روز قبل، از سوی مجیدی کنار گذاشته شده و قطعا در دیدار امروز غایب خواهدبود.

دیدار رفت دو تیم در شیراز با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسیده بود و حالا باید منتظر ماند و دید استقلال بدون ستارگانش آیا می‌تواند از پس فجر قعرنشین برآید یا نه؟ فجر با ۱۴ امتیاز یکی از کاندیدا‌های جدی سقوط به لیگ یک است.

در این سوی استقلال با ۴۴ امتیاز از ۱۸ بازی قبلی خود، صدرنشین لیگ برتر است. شاگردان فرهاد مجیدی این فصل هرگز طعم شکست را نچشیده اند.

ترکیب استقلال مقابل فجر سپاسی

شنیده می شود فرهاد مجیدی می خواهد استقلال را با ترکیب حسینی، دانشگر، ژستد، یامگا، حسین‌زاده، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، حردانی، آمانوف، سلمانی و جلالی به میدان خواهدرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->